terug naar overzicht

De programmaorganisatie

De programmaorganisatie van de Twentse Koers bestaat uit programmamanagers, projectleiders en ondersteunende medewerkers. Ook maken alle eigenaren deel uit van het programmateam.

De programmamanagers hebben een coördinerende en verbindende rol. Ze zijn verantwoordelijk voor de hele agenda en zorgen dat de basis draait. Ze monitoren de voortgang, zorgen voor financiering, leggen landelijke connecties en zijn dé verbinder met de partners en 14 gemeenten. De projectleiders zijn verantwoordelijk voor een specifiek project of thema. Zij richten zich op de uitvoering. De overige medewerkers zorgen ervoor dat de basis draait. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de secretariële ondersteuning en communicatie.

Daarnaast nemen alle eigenaren van de Twentse Koers deel in het programmateam. Zij spreken altijd namens hun eigen organisatie. Ze hebben een signalerende rol, leggen – waar dit kan – verbinding met hun eigen organisatie en houden de projecten in de gaten waarvoor hun eigen organisatie aan de lat staan.

Blijf op de hoogte. Meld je aan voor onze maandelijkse update.

Meld je aan
voor de nieuwsbrief!

2